Plaćanje na rate |
+385 99 6082 516 +385 99 3081 833

Često postavljena pitanja (FAQ)

  • Kako mogu pronaći ALDO artikl koji me zanima?
  • Jednostavno: upišite naziv ili šifru artikla u prozor za pretraživanje u gornjem desnom kutu web stranice. Ne tražite specifičan model? Pretražite artikle po kategorijama iz našeg izbornika pri vrhu stranice. Kako biste suzili opcije pretrage, koristite opcije filtriranja veličine, boje i raspona cijena.
  • Što znači kada je artikl označen kao “rasprodan” ili da ga “nema na zalihi”?
  • To znači da trenutačno taj artikl nije dostupan za kupnju - zalihe su rasprodane. ALDO često nadopunjuje asortiman novim artiklima, pa vam preporučujemo da uskoro ponovno provjerite dostupnost željenog artikla. Ako ste nestrpljivi, možete uvijek potražiti slične modele u našoj raznovrsnoj ponudi. Kada se artikl ponovno pojavi na zalihi, moći ćete ga normalno naručiti.
  • Koji su uvjeti dostave?
  • Naručenu robu dostavit ćemo na Vašu adresu po izboru ekspresnom dostavom unutar 5 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala, osim ako dostavna služba nema propisan određeni raspored dostave koji se odnosi na Vašu adresu. Trošak dostave na području Republike Hrvatske se ne naplaćuje ukoliko Vaša narudžba prelazi ukupan iznos od 40,00 €. Za dostavu narudžbe manje od 40,00 € trošak se naplaćuje u iznosu od 4,65 € za dostavu na kućnu adresu ili 1,99€ za dostavu na paketomat.
    Za narudžbe plaćene kreditnim karticama moguća je besplatna dostava na željeno prodajno mjesto. Naručenu robu dostavit ćemo na prodajno mjesto ekspresnom dostavom unutar 5 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Obavijestit ćemo Vas putem e-maila kada vaša narudžba stigne na prodajno mjesto i spremna je za isporuku. Narudžba s dostavom na prodajno mjesto može se preuzeti isključivo uz predočenje osobne iskaznice.
     
  • Kako mogu zamijeniti ili vratiti proizvod?
  • U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti za bilo koji drugi proizvod unutar 14 dana od primitka.
    Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim se dokazuje da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o.
    Zahtjev za zamjenu možete predati putem e-maila info.aldo@reverto.hr, u kojem trebate navesti broj narudžbe, šifru ili opis artikla koji želite mijenjati i podatke o artiklu (šifru ili opis) za koji želite zamijeniti ranije naručeni proizvod.
    Prva zamjena je besplatna.
    Prilikom prve zamjene, mi naručujemo dostavnu službu na Vašu adresu, a na naš trošak. Za svaku sljedeću zamjenu iste narudžbe ili artikla troškove dostave snosi sami pošiljatelj, odnosno kupac. 
    Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu zamjene se vrše isključivo putem web shopa. 
    U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate nego da nas kontaktirate, kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i po potrebi poslali novu.

    Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor o kupnji proizvoda s tvrtkom Reverto d.o.o. ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

    Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora pronađite OVDJE.

    Povrat se može ostvariti popunjavanjem Obrasca dostupnog na linku gore te slanjem istoga putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr.
    Povrat se vrši tako da Vam, nakon zaprimljenog e-maila, naša služba za korisnike šalje podatke na koju adresu treba poslati paket te kada paket stigne na naše prodajno mjesto vršimo povrat sredstava. 
    Troškove povrata snosi sam pošiljatelj odnosno kupac. Ako povrat vršite dostavnom službom GLS, poklanjamo vam promo kod gls13 s kojim ostvarujete 13% popusta na pošiljku! Dovoljno je naručiti dostavnu službu preko web stranice paket.hr i upisati promo kod u za to predviđeno mjesto.

    Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu osim u slučaju plaćanja pouzećem, kada će novac biti vraćen na bankovni račun koji vi navedete kao račun za povrat sredstava.
    Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o. 
    Za robu preuzetu na odabranom prodajnom mjestu, povrati se mogu vršiti na željeno prodajno mjesto.
    Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je poslati zahtjev putem elektroničke pošte na mail adresu info.aldo@reverto.hr te neoštećeni proizvod donijeti na željeno prodajno mjesto sa svom opremom i dokumentacijom s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te računom ili drugim dokumentom kojim dokazujete da je proizvod kupljen od tvrtke Reverto d.o.o. 
    Za vraćeni artikl ćete na prodajnom mjestu dobiti potvrdu. 
    Prilikom povrata artikla na prodajno mjesto, povrat sredstava nije moguće ostvariti na prodajnom mjestu, već se povrat vrši isključivo putem web shopa, odnosno na račun koji ste naveli na zahtjevu ili na kreditnu karticu kojom je kupnja izvršena. 

    U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog novca izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

    Posebno napominjemo da ste odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
  • Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
  • Nakon što ste završili narudžbu, istu možete otkazati unutar 30 minuta. Slobodno nas kontaktirajte putem online chata, maila: info.aldo@reverto.hr ili na broj telefona: 099 608 2516. U slučaju da nas niste uspjeli kontaktirati unutar 30 minuta, ne brinite; imamo jednostavnu mogućnost povrata ili zamjene artikala. Za više detalja pogledajte rubriku „Raskid ugovora-povrat.“
  • U kojem roku mogu očekivati povrat novca?
  • Vaš će povrat biti obrađen nakon primitka Vašeg paketa na naše prodajno mjesto. Nakon primitka, potrebno je do 14 radnih dana da se izvrši povrat novca.
  • Kako mogu provjeriti dostupnost artikla u trgovinama?
  • Na stranici svakog proizvoda dostupna je opcija “Raspoloživost po poslovnicama”. Pod tom opcijom možete saznati je li određeni model dostupan u ALDO prodajnim mjestima. Prilikom provjere dostupnost, predlažemo da odaberete željenu veličinu kako bi vam se prikazala dostupnost upravo te veličine.
  • Kako mogu pronaći najbližu ALDO trgovinu?
  • Najbližu ALDO trgovinu možete pronaći OVDJE.
  • Kako odabrati odgovarajuću veličinu obuće?
  • Preporučujemo da se poslužite našim vodičem za veličine, gdje ćete naći detaljnu tablicu s pretvorbom veličina (EU, UK, US) i pripadajućim mjerama stopala. Ako niste sigurni, izmjerite dužinu svog stopala i usporedite s tablicom. U slučaju da su vaše mjere između dviju veličina, ili ako vam je jedno stopalo veće od drugog, uvijek odaberite veću veličinu. Imajte na umu da pola broja (međubrojevi) nisu dostupni u svim modelima obuće - veličine mogu varirati ovisno o tipu i proizvođaču. Jedine iznimke su pojedine gumene čizme, natikače i sandale koje dolaze u međubrojevima. Ako trebate dodatnu pomoć, slobodno se obratite našoj podršci ili posjetite ALDO trgovinu za savjet.
  • Kako da održavam svoju ALDO obuću?
  • Kako bi Vaše cipele trajale dugo, iznimno je bitno dobro ih zaštititi. U našem asortimanu imamo velik izbor proizvoda za zaštitu obuće: od sprejeva za impregnaciju, do maramica za čišćenje ili sredstava za čišćenje i poliranje kože i brušene kože.Proizvode za zaštitu obuće možete pronaći OVDJE. Odgovarajući proizvod odaberite ovisno o vrsti materijala od kojeg je Vaša obuća izrađena. Ukoliko želite stručan savjet o održavanju, posjetite neku od Aldo trgovina gdje ćete Vam naše osoblje pomoći savjetom.
  • Imate li tablicu veličina i kako je koristiti?
  • Da, naša tablica veličina sadrži sve potrebne informacije za odabir prave veličine i nalazi se na ovom linku. U tablici su prikazane europske (EUR), britanske (UK) i američke (US) veličine, kao i mjere duljine stopala u inčima i centimetrima za svaku veličinu obuće.
  • Nudi li ALDO obuću u polovičnim veličinama (“pola broja”)?
  • Djelomično. Pojedini modeli dolaze i u međubroj veličinama (npr. 37.5, 38.5, 42.5), ali međubrojevi nisu dostupni za svaki model niti za sve veličine. Veličine mogu varirati ovisno o tipu i modelu obuće, pa se može dogoditi da neki model nema polovične brojeve. Općenito, klasični modeli cipela uglavnom prate pune europske brojeve. Iznimke su određene kategorije poput gumenih čizama za kišu, natikača ili gumenih sandala koje mogu imati i međubrojeve. Uvijek provjerite na stranici proizvoda koje su veličine dostupne; tamo će međubrojevi biti prikazani ako postoje.
  • Trebate pomoć?
    Live chat je najbrži način da stupite u kontakt s nama
    Ne sramite se!
  • Nazovite nas :+385996082516 +385993081833
    Radno vrijeme:
    Od ponedjeljka do petka: 8:00-20:00h
    Subota: 8:00-18:00h
    Nedjelja: Zatvoreno
{{item.FinalPriceToPay_print}}
{{item.Mpc_print}} {{item.MpcCards_print}}
Još samo {{(freeDeliveryDifference).toFixed(2)}} € do besplatne dostave na adresu ili odaberite preuzimanje u poslovnici.
Ostvarena besplatna dostava!
{{basket.responseMsg}}
 
Dostava: {{formatNumber(standardDeliveryPrice, 2)}} €
Ukupno:  {{formatNumber(basket.totalPriceNum + standardDeliveryPrice, 2)}} €
-{{poslovnicaDiscountPercent}}% za preuzimanje u poslovnici!