Plaćanje na rate |
+385 99 6082 516 +385 99 3081 833

ALDO program vjernosti

Uvjeti poslovanja Aldo A List loyalty programa
(dalje u tekstu: “ Uvjeti Loyalty programa”)
 

Značenje izraza navedenih u Uvjetima
Loyalty programa
 
„Društvo“ je trgovačko društvo REVERTO d.o.o. za trgovinu i nekretnine, sa sjedištem na adresi Obrov 10, Split, Republika Hrvatska, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Splitu pod brojem (MBS) 060246911, OIB 17022837073;

Internet stranica“ je internet stranica koja se nalazi na Internet adresi https://aldoshoes.com.hr/  

Korisnik“ je osoba registrirana u Loyalty programu odnosno član Loyalty programa i/ili osoba koja koristi Loyalty program

Sredstva daljinske komunikacije“ sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta;

Elektronska komunikacija“ je posjećivanje Internet stranice od strane Korisnika. Elektronskom komunikacijom Korisnik prihvaća da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su mu dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku;

Loyalty program“ ili „Aldo A List Loyalty program“ je Loyalty program Društva koji Korisnicima pruža različite povlastice, pogodnosti, nagrade, informacije i dodatne usluge kao motivaciju za nastavak redovitog angažmana s Društvom;
 


Opće odredbe Uvjeta
Loyalty programa
 

  1. Nositelj svih prava na Internet stranici je Društvo. Sve Korisnike koji pristupaju Internet stranici Društvo upućuje da se upoznaju s Uvjetima Loyalty programa, a u slučaju postojanja nejasnoća u Uvjetima Loyalty programa, Korisnik se može obratiti Društvu.
 
  1. Društvo upućuje Korisnike da se prije korištenja Internet stranice i Loyalty programa upoznaju s ovim Uvjetima Loyalty programa te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama koja im pripadaju. U slučaju postojanja nejasnoća mogu se obratiti Društvu.
 
  1. Društvo je ovlašteno, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta Loyalty programa i druge podatke vezane uz Internet stranicu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Korisnici dužni prilikom svake posjete Internet stranici pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Društvo bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene Uvjeta Loyalty programa stupaju na snagu objavom tako promijenjenih Uvjeta Loyalty programa na Internet stranici.
 
  1. Društvo se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom njihova korištenja ukoliko je šteta nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i slično, kao i kod drugih slučajeva za koje nije odgovoran Društvo. Također, Društvo je oslobođeno svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internet stranice.
 
  1. Radi otvorene prirode Internet stranice i mogućnosti pogrešaka u pohrani i prijenosu digitalnih podataka Društvo ne jamči za točnost i sigurnost informacija koje se prenose ili prikupljaju putem Internet stranice, osim ako je izričito drukčije navedeno na Internet stranici. Društvo zadržava pravo pogreške u opisu i slici koje su postavljene prema informacijama od strane trećih osoba.
 
  1. Osoba koja koristi karticu Aldo A List Loyalty programa dobit će obavijesti o obradi njegovih podataka.
 
Uvodne odredbe
 
  1. Status člana Loyalty programa Korisnici stječu navođenjem osobnih podataka na obrascu pristupnice Loyalty programa na prodajnim mjestima ALDO i/ili registracijom na https://www.aldoshoes.com.hr/PodaciLoyaltyRegister. Društvo uvjetuje stjecanje statusa člana Loyalty programa prihvaćanjem ovih Uvjeta Loyalty programa odnosno prihvaćanjem mogućnosti korištenja dodatnih besplatnih usluga i pogodnosti Društva. Sve izmjene i/ili dopune uvjeta članstva Društvo izvršava u pisanom obliku.
 
  1. Vlasnikom kartice odnosno Korisnikom može postati svaka punoljetna fizička osoba koja ispuni pristupnicu točnim podacima na prodajnom mjestu ALDO, ili putem web pristupnice. Učlanjenje u program je besplatno.
 
  1. Temeljem članstva u Loyalty programu stječu se različite pogodnosti za Korisnike koji koriste Loyalty program.
 
  1. Korisnik koji je član Loyalty programa može, u bilo koje doba i bez navođenja razloga, prekinuti svoje članstvo u Loyalty programu na način da u postavkama svojeg korisničkog računa odabere opciju „UKLONI RAČUN“.
 
  1. Neiskorišteni bonus, koji je Korisnik koji je član Loyalty programa stekao na temelju članstva u Loyalty programu, može se iskoristiti samo prije prekida članstva odnosno nakon prekida članstva nije moguće iskoristiti neiskorišteni bonus.
 
  1. Društvo Loyalty programom ne obvezuje Korisnika koji je član Loyalty programa na kupnju proizvoda Društva.
 
  1. Članstvo u Loyalty programu nije moguće prenijeti na treće osobe, nije sredstvo plaćanja te ne obvezuje članove Loyalty programa na kupnju proizvoda Društva.
 
  1. Ovi Uvjeti Loyalty programa uključuju Pravila privatnosti Društva koja se nalaze na web stranici https://aldoshoes.com.hr/ .
 
 
SAKUPLJANJE BODOVA
 
  1. Korisnici koji se priključe Loyalty programu skupljaju bodove na svojoj ALDO A LIST kartici (koja im je izdana od strane Društva kao dokaz članstva u Loyalty programu) prilikom svake  kupovine proizvoda i usluga Društva. Bodove koji omogućavaju trajne popuste i njihovo korištenje moguće je ostvariti isključivo na ALDO prodajnim mjestima u Republici Hrvatskoj te putem web trgovine aldoshoes.com.hr.
 
  1. Učlanjenjem u Loyalty program, prilikom prve kupnje, član stječe jednokratni popust od 5% na iznos prve kupnje, osim ako je izričito navedeno drugačije. Za vrijeme trajanja akcija i sniženja popusti se ne zbrajaju, ali se Loyalty bodovi skupljaju. Vrijednost prve kupnje ulazi u Loyalty program bodovanja. Prilikom slijedeće kupnje u ALDO prodajnim mjestima ili na web  trgovini, član dobiva popust ovisno o prikupljenim bodovima, minimalno 5% u punom iznosu računa. Visina popusta koji član ostvaruje definirana je niže u tablici bodovnih razreda i pripadajućih popusta.
 
  1. Član Loyalty programa ostvaruje bodove po modelu 1 potrošeni Euro = 1 bod za sve načine plaćanja.
 
Najviši mogući popust koji se može ostvariti članstvom u ALDO A LIST LOYALTY CLUB programu tijekom godine dana je 20%.
 
Bodovi Popust Razred Grupe
0-260 5% 1 white
261-660 7% 2 white
661-1320 10% 3 red
1321-3320 15% 4 red
3321- > 20% 5 black
 
  1. Ovisno o sakupljenim bodovima član Loyalty programa ostvaruje prelazak u viši razred. Čim sakupi dovoljan broj bodova, član automatski ostvaruje pravo popusta tog razreda do isteka te godine članstva kao i pravo na najmanje isti popust tijekom  slijedeće godine članstva.
 
  1. Svi ostvareni bodovi zbrajaju se do kraja obračunskog razdoblja koja traje od trenutka učlanjenja do kraja kalendarske godine. Na kraju tog razdoblja član ostvaruje početni popust za sljedeće obračunsko razdoblje (kalendarsku godinu) u visini razreda popusta u koji se plasirao temeljem svih bodova iz prethodnog razdoblja. Ako član u slijedećem obračunskom razdoblju (kalendarskoj godini) ostvari kupnju u iznosu da pređe u viši razred, popust mu se automatski povećava u razred koji je količinom bodova osvojio.
 
  1. Na kraju sljedećeg obračunskog razdoblja član ostvaruje popust za iduću godinu temeljem kupnji koje je ostvario tijekom tog obračunskog razdoblja.
 
  1. Nakon razdoblja od jedne godine članstvo u Loyalty programu se automatski obnavlja i traje do opoziva s bilo koje strane.
 
  1. Bodovi se prikupljaju i za kupnju u Aldo Outlet artikala na webshopu aldoshoes.com.hr. Popust se može koristiti za kupnju outlet artikala.
 
  1. Popust ostvaren u Loyalty programu se može koristiti za cijeli ALDO asortiman osim ako je izričito navedeno drugačije.
 
  1. Član može svoje bodovno stanje provjeriti na ALDO prodajnim mjestima te putem web-a ili upitom na e-mail: info.aldo@reverto.hr.
 
  1. U slučaju gubitka ili krađe ALDO A LIST LOYALTY kartice član je obvezan nestanak kartice prijaviti na telefon i/ili putem e-maila. Članu će se dodijeliti nova kartica na koju će biti prebačeni svi do tada ostvareni bodovi. Član je obvezan pismeno prijaviti i svaku promjenu osobnih podataka.
 
  1. Potpisom pristupnice Korisnik postaje punopravnim članom Loyalty programa, bezuvjetno pristaje na sve uvjete te pravila te je suglasan da će primati promotivne i informativne materijale ALDA-a, te njegovih poslovnih partnera.
 
  1. Ovi uvjeti uključuju Pravila privatnosti koji se nalaze u na web stranici https://aldoshoes.com.hr/  te u našim prodajnim poslovnicama.
 
  1. Društvo zadržava pravo na ukidanje programa, odbijanje izdavanja Loyalty card te mijenjanja i nadopunjavanja ovih Uvjeta koji se nalaze na web stranici https://aldoshoes.com.hr/.
 
  1. Karticu je potrebno predočiti prije zaključenja računa na blagajni na prodajnim mjestima Društva kako bi se mogle ostvariti pogodnosti. Kartice se može koristiti prilikom kupovine u web shopu.
 
  1. Korisnik može u bilo koje doba i bez navođenja razloga prekinuti svoje članstvo odnosno povući svoju slobodnom voljom danu suglasnost u Loyalty programu na način da Društvu vrati Loyalty card karticu ili na način da pošalje Društvu na e-mail info.aldo@reverto.hr.  

 

 PRIVOLA ZA LOYALTY PROGRAM
Molimo ispunite velikim tiskanim slovima.
Ime
Prezime
Spol
Datum rođenja
Adresa i kućni broj
Grad i poštanski broj
Broj mobitela
E-mail adresa
*nije obvezan podatak
 Želim primati informacije o različitim povlasticama koje proizlaze iz Loyalty članstva, informacijama i posebnim popustima i to putem newslettera i SMS poruke.
U svakom trenutku možete povući privolu. Takvo povlačenje neće utjecati na zakonitost obrade na temelju privole prije njezina povlačenja.
Povlačenjem privole za newsletter nećete izgubiti status u Loyalty programu. Kontakt za povlačenje privole i prestanak članstva: info.aldo@reverto.hr   ili upućivanjem dopisa na adresu Obrov 10, 21000 Split.
 
 LOYALTY PROGRAM - ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
 
Reverto d.o.o., Obrov 10, 21000 Split, OIB: 17022837073 je Voditelj obrade Vaših osobnih podataka. Službenika za zaštitu osobnih podataka možete kontaktirati na e-mail gdpr@reverto.hr na adresu Obrov 10, 21000 Split.
Ako nam date suglasnost označavanjem praznog polja kvačicom, Vaše osobne podatke koristit ćemo u svrhu informiranja o pogodnostima i različitim povlasticama kao što su popusti, bodovi ovisni o potrošnji, posebne akcije i cijene tijekom godine, nagrade, informacije, odgovori na pitanja, upute, informacije o zakazanim terminima i drugim različitim oblicima pogodnosti koje proizlaze iz članstva u Loyalty programu.  Ove informacije primat ćete putem SMS, newslettera i drugih kanala komunikacije. Pravni temelj za ovakvu obradu osobnih podataka je Vaša privola.
Voditelj obrade prikuplja osobne podatke koje ste unijeli u obrazac pristupnice za Loyalty program. Vaše osobne podatke obrađujemo temeljem članstva u Loyalty programu kojem ste pristupili slobodnom voljom u svrhu ostvarenja članskih pogodnosti i stjecanja svojstva člana. Obavještavat ćemo Vas o popustima, bodovima visini o potrošnji, posebnima akcijama i cijenama tijekom godine, nagradama, informacijama, odgovorima na pitanja i drugim različitim oblicima pogodnosti.
Ako ne dobijemo Vašu slobodnom voljom danu suglasnost za članstvo u Loyalty programu nećete imati svojstvo našeg člana i nećete moći koristiti pogodnosti iz Loyalty programa. Niste obvezni dati svoju privolu za obradu osobnih podataka označavanjem prazne kućice. Informacije koje ste nam dali u Loyalty programu odnosno za koje ste dali privolu koristimo radi razumijevanja navika Loyalty članova te kako bi Vas informirali  o proizvodima i koje bi Vam mogle biti zanimljive te kako bismo učinkovito komunicirali sa članovima. Više o navedenom možete pročitati u našim Pravilima privatnosti.
Vaši će se osobni podaci obrađivati u gore navedene svrhe, ako je to neophodno za poštivanje zakonskih obveza (npr. za dostavljanje podataka sudovima ili organima kaznenog progona), ako ste pristali na odgovarajuću obradu ili ako je obrada na drugi način zakonita prema obvezujućim propisima. Ako se podaci obrađuju u drugu svrhu, prije obrade pružit ćemo Vam informacije o toj drugoj svrsi te sve druge relevantne informacije.
Vaša prava su slijedeća: pravo na pristup, pravo na ispravak, pravo na brisanje, pravo na ograničenje obrade, pravo na prigovor, pravo na prenosivost podataka. Kako bi se upoznali s Vašim pravima i pravilima o zaštiti osobnih podataka preuzmite Pravila privatnosti na web stranici i/ ili se upoznajte s njima u našim poslovnicama.
Link na Pravila privatnosti
Sve informacije o obradi osobnih podataka možete dobiti putem gdpr@reverto.hr ili upućivanjem dopisa na adresu Split, Obrov 10.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • Trebate pomoć?
    Live chat je najbrži način da stupite u kontakt s nama
    Ne sramite se!
  • Nazovite nas :+385996082516 +385993081833
    Radno vrijeme:
    Od ponedjeljka do petka: 8:00-20:00h
    Subota: 8:00-18:00h
    Nedjelja: Zatvoreno
{{item.FinalPriceToPay_print}}
{{item.Mpc_print}} {{item.MpcCards_print}}
Još samo {{(freeDeliveryDifference).toFixed(2)}} € do besplatne dostave na adresu ili odaberite preuzimanje u poslovnici.
Ostvarena besplatna dostava!
{{basket.responseMsg}}
 
Dostava: {{formatNumber(standardDeliveryPrice, 2)}} €
Ukupno:  {{formatNumber(basket.totalPriceNum + standardDeliveryPrice, 2)}} €
-{{poslovnicaDiscountPercent}}% za preuzimanje u poslovnici!